Klachten

Wij staan vierkant achter de kwaliteit van onze producten. Klachten worden door ons opgelost. Is uw artikel beschadigd door de bezorging, is er een productiefout of heeft u een andere klacht over het product? Dat vinden wij heel vervelend. Meld uw artikelklacht dan zo snel mogelijk. Wij kijken met u wat er aan de hand is. Als uw klacht terecht is zorgen wij voor een passende oplossing. Wij proberen altijd u een goed product aan te bieden. Mocht dat om wat voor reden niet lukken, dan krijgt u uw geld terug.

  1. Meldt uw klacht via ons emailadres: info@kitecvliegengordijnen.nl
  2. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
  3. Wij nemen uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling.

 

Bent u niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij bemiddelen dan voor u. https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.